همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با بیان این که ساماندهی سهام عدالت در دستور کار این کمیسیون قرار دارد، گفت: در صورتی که دولت لایحه‌ای در این زمینه ارایه نکند مجلس طرحی را آماده خواهد کرد.

Exchange

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی به بحث ساماندهی سهام عدالت و معاملات آن اظهار کرد: علی رغم این که سهام عدالت در حجم زیادی توزیع شد اما بسیاری از افرادی که مستحق دریافت سهام عدالت بودند و همچنین بخش‌هایی از جامعه، از آن برخوردار نشدند و به مالکیت آن‌ها درنیامد.

وی افزود: از طرف دیگر کسانی هم که سهامدار هستند، اساسا امکان مدیریت کردن بر سهام خودشان را ندارند، بنابراین برای این‌که فضا مدیریت شود عملا مجلس بخصوص کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی به این موضوع ورود کرده که امیدواریم دولت هر چه سریع‌تر لایحه خود برای ساماندهی سهام عدالت را ارایه کند.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت مجلس طرحی را مهیا خواهد کرد و در آن به بحث ساماندهی سهام عدالت، مدیریت کردن آن و واگذاری‌های آن‌ها به سهامداران و ... می‌پردازد تا مردم هم مالک و هم مدیریت کننده سهام باشند.

کد خبر 308720

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha